Monday, June 16, 2008

eTeen Sentul - 冼都少年e乐园

This poster I snapped from Sentul eTeen, I think we dont have something like that to attract more teenager to our group, shall we do something like that? Can anyone VOLUNTEER to do that?

Jen

6 comments:

JeaN said...

erm.. if ven siew join e teens
u can try to ask her do..
she quite gud in drawing those nonsense cartoon..

FGYS.AN+ said...

請問你是哪裏的e樂園?是東禪寺的嗎?

BBK @ YASD said...

Hi there,

我们是巴生新镇的学青团,不过负责少年e乐园的活动。你是冼都的吗?

Jen

BBK @ YASD said...

Jean, if she is not joining also can ask her draw de ma.

Btw, jus to remind you, remember to practice 四手联弹 ok.

Jen

FGYS.AN+ said...

您好,阿彌陀佛,
我不是冼都的佛友,
我是來自新山禪淨中心(johor)的,
我參與的是佛光少年軍,
本人若有意幫您設計張宣傳海報,
您會接受嗎?
也許我能幫到您,我認識e樂園,你們的團員人數也不錯,不是嗎?~~~

文和 合十

msn:losoloso1990@hotmail.com

BBK @ YASD said...

文和,

我们当然无限欢迎您帮我们设计海报,也非常欢迎你们过来和e乐园成员交流。

欢迎你来参阅我们的部落格,希望可以和南马的朋友交流交流。

津君