Thursday, May 1, 2008

我们都是一朵花


我們都是一朵花,
有自己的芳香擁有一樣的陽光,
和一樣的夜晚我們都是一朵花,
有自己的形狀
看起來 雖然都 不太一樣
但是都 一樣的
需要溫暖那溫暖 就像是天堂
(我們都是一朵花 ﹣江美琪)

我: 老板娘,可以给我一束天堂鸟吗?
花店:哦?天堂鸟不适合你哦,天堂鸟是给男生的哦!
我:哪,什么适合我呢?
花店:天堂鸟是男生的象征,它也是刚强的代表。你啊,百合花吧,女生最爱。
我:好吧,那就给我天堂鸟吧,比较适合我。
我希望我可以像天堂鸟一样,给人刚强的感觉,甚至可以保护别人,让别人有需要时,可以有一个依靠的肩膀。

(Bird of Paradise)


Everyone is special...with your own look and personality which makes it 'YOU'.Either you are fat, slim, tall or short...you are still special to someone.Never under estimate yourself.Ok, ok...let me see.

If i'm a flower, i think i will be a 'Bird of Paradise'.Definitely not a pretty flower, but with an unique look.Not too common, long lasting...and WILD. Your turn.What flower are you?

p/s: 心情低落的時候,可以聽一些比較‘正面‘的歌,讓心情好一點。 ;)

T C Jen

1 comment:

BBK @ YASD said...

Does not know much bout flower leh.
~~~Sze.