Tuesday, September 2, 2008

Tired... Stressful.....

May i know you all study schedule? I seems doing the same thing daily. So tired and stressful. Many assignments and presentations to do. And my classes most of them started at 8a.m. till 4 p.m. Not much break, 1 to 2 hours.

I'm having a week of study break now, but no mood to go out. Just hope that i could get a good rest and revise, coz will be facing suicidal EXAMs starting from next week.

Quite hard to imagine Tan Mei Sze to be such stressful and stretching so tight....

H~E~L~P~~~~~

Nothing. Just to release here. This is my choice. I should face it myself.

YES. I should.

~~~ Sze.

1 comment:

双鱼座的死鱼 said...

這要看那個人怎樣想,和大家分享我身邊幹部的一個小故事。

他也是assignment,tutorial,test,presentation,很多的人,甚至他要幫忙做佛光的東西,最近還需要練習戲劇演出。他的父母也威脅他的成績不好不能在參佛光,幾乎每天的課從9點到6點,疲累的身體還要去佛堂接受戲劇演出的肢體訓練。

我問他,你不壓力?不累嗎?他說:壓力當然壓力,累是難免。但是一切是值得的,因爲這樣是福報。我聼了很感動,我也快被他打敗了。或許每個人要像學習告訴自己的一句話:如果這個壓力都不能承受,那麽以後怎樣?家庭不是被我弄垮嗎?

就因爲他這些話足夠能讓我遇到挫折而堅持。Him Neh Seh Yo(Gambatae)!